Az alábbi oldalon találod a gyakran ismételt kérdésekre adott válaszainkat.
Mennyi idő a kiszállítás?
A szállítás ideje a rendelés leadástól számítva 1-3 munkanap, ha a termék van raktáron. Ezt a termékoldalon a Webáruház készletinformációnál ✅ Raktárról elnevezéssel jelöljük. A nem raktári termékek esetén a várható szállítási időt tüntetjük fel. A megrendelés fázisairól vásárlóinkat e-mailben folyamatosan tájékoztatjuk.
Mennyibe kerül a szállítás?
Minden termékoldalon megtalálható az adott cikkre vonatkozó szállítási költség. A túlméretes matricával jelölt termékek esetén a súly és a méret alapján van kalkulálva a szállítás díja. Normál (nem túlméretes) termékek esetén 25.000 Ft felett a szállítás díjmentes.
Hogyan tudom nyomonkövetni a rendelésem?
Minden esetben e-mail értesítéseket küldünk a rendelés állapotáról egészen a csomag feladásáig.
Van személyes átvételre lehetőség?
Igen, van. Túlméretes termékek esetén csak a budapesti áruházban, normál (nem túlméretes) termékek esetében a budapesti és szolnoki áruházban is van személyes átvételre lehetőség.
Mikor vehetem át a rendelésemet az üzletben?
Nyitvatartási időben. Minden esetben várd meg az email értesítést, hogy csomagod átvehető!
Hol vannak Fétis szerszámáruházak?
Mi az elállási jog és hogyan élhetek vele?
Az elállás joga a fogyasztót illeti meg. A fogyasztó áru átvételtől számított 14 napig jogosult a termék visszaküldésének igényéről nyilatkozni. A teljes vételárat abban az esetben jogosult visszakérni, ha az általa vásárolt és visszaküldött termék sértetlen és hibátlan. A törvény szerint csak magánszemély (természetes személy) minősül fogyasztónak.
Kérdés, reklamáció esetén hova fordulhatok?
Központi ügyfélszolgálatunk készséggel a rendelkezésedre áll. Telefonszám: +3614143030, e-mail: ügyfelszolgalat@fetis.hu
Nyitvatartási idő: H-Cs 8:00-17:00, P 8:00-16:00.
További kérdés esetén bátran keresd ügyfélszolgálatunkat!